Pontosabban az Apollo-program előtt, melynek eredményeként Neil Armstrong elsőként lépett a Hold felszínére.
Az űrhajó jellegzetes színeiben pompázó izomautó igazi szárazföldi rakéta, hiszen a Ford mérnökei az 5.0 literes V8-as motorját egy gyári kompresszorral és egy sportkipufogóval is ellátták, melynek eredményeként a teljesítménye 635 lóerőre nőtt, 731 Nm-es maximális nyomaték mellett. Hogy mindezt maximálisan ki is lehessen használni, sportosabbra hangolták a futóművét, 21 colos Forgiato kovácsolt alumíniumfelniket szereltek rá, valamint hatdugattyús Brembo fékeket.
A különleges fényezés mellett számos aerodinamikai kiegészítővel is ellátták, többek közt karbon légterelővel az orrán, küszöbtoldattal az oldalán és diffúzorral, valamint egy méretes szárnnyal a hátulján. Ugyan funkcióját tekintve elhanyagolható, de a látvány szerves része az alvázra szerelt LED-világítás, amely az űrhajó légkörbe való belépését szimbolizálja. Az Apollo-hangulat az utastérben is jelen van, hiszen ugyanezek a színek, illetve a program hímzett logója is visszaköszön az egyedi sportüléseken.