A dél-koreiaiak városi kisautója második nemzedékéhez érkezik hamarosan.
A Párizsi Autószalonon bemutatkozó újdonságról, most hivatalos vázlatokat közölt a gyártó. A B-szegmensbe tartozó modellt Európában, a cég rüsselshemi stúdiójában tervezték.
Az autó dizájnja követi a mostani Hyundai vonalat hatszögletű hűtőmaszkjával, amelynek felső része kihúzódik majdnem egész a lámpatestekig. A hátsó traktus legjellegzetesebb eleme a szélvédő-megoldás, amely visszafordul a C-oszlopba, ahol feketére színezett.
A Ford Fiesta vagy VW Polo osztályában versenyző i20 meghajtásáról hivatalos infók még nem láttak napvilágot, ám várhatóan megmarad a jelenlegi generáció két motorja az 1.2 és benzines és 1.1 literes CRDi dízel. Várható egy 1.4 literes dízel is 100 lóerős változatban valamint a tavaly bemutatott i10-ben megismert 1.0 literes 67 lóerős benzinmotor.
Az autó dizájnja követi a mostani Hyundai vonalat hatszögletű hűtőmaszkjával, amelynek felső része kihúzódik majdnem egész a lámpatestekig. A hátsó traktus legjellegzetesebb eleme a szélvédő-megoldás, amely visszafordul a C-oszlopba, ahol feketére színezett.
A Ford Fiesta vagy VW Polo osztályában versenyző i20 meghajtásáról hivatalos infók még nem láttak napvilágot, ám várhatóan megmarad a jelenlegi generáció két motorja az 1.2 és benzines és 1.1 literes CRDi dízel. Várható egy 1.4 literes dízel is 100 lóerős változatban valamint a tavaly bemutatott i10-ben megismert 1.0 literes 67 lóerős benzinmotor.
Kövesse az Autó rovatot a Facebookon! |