A V60-at a Polestar vette kezelésbe és a soros hathengeres motorból 350 lóerőt csaltak elő.
Aki manapság sportos és egyben praktikus autót szeretne venni magának, amiben kényelmesen elfér a család csomagokkal együtt, és bármikor kimehet velük a közeli szerpentinre autózni egy jót, annak főként a német prémium gyártók nagymotoros kombijai jöhetnek szóba. Ezekhez viszont gyakran olyan előítéletek tapadhatnak, amivel a leendő tulaj nem akar azonosulni és inkább valami visszafogottan elegáns autót, amolyan lopakodót szeretne magának. Valami ilyesmit készített a Volvo gyári sportrészlege a V60-ból, ami a feltűnő kék fényezésen és a látványos kerékszetten kívül megőrizte az eredeti karakterét.
Legalábbis kívülről, ugyanis a Polestar szakemberei az eredetileg 300 lóerős, 3.0 literes, soros hathengeres turbómotorból egy nagyobb turbóval és töltőlevegő-hűtővel, átdolgozott kipufogóval és módosított motorvezérlő elektronikával 350 lóerőt és 500 Nm csúcsnyomatékot csaltak elő, ami már bőven sportautós teljesítmény. Természetesen a futóművet és a fékrendszert is ehhez igazították, így elöl hatdugattyús Brembo rendszer dolgozik 371 mm-es tárcsával, míg hátulra 302 mm-es tárcsa jutott.
A Volvo V60 Polestar az 1,8 tonnás tömeg ellenére kifejezetten fürge ezzel a 350 lóerővel és Haldex összkerék-meghajtással, ugyanis 4,9 másodperc gyorsul 0-ról 100 km/óra, és a 0-200 is megvan neki 17,7 másodperc alatt, igaz utána már „csak” 250 km/óráig tart a gyorsulás, hiszen a gyári sebességlimitet meghagyták benne, ahogy ezt a németeknél is szokás. Hogy kapható lesz-e nálunk is a legerősebb Volvo kombi, az egyelőre kérdéses, de aki nem tud várni az legkorábban Hollandiából vagy Svájcból rendelhet magának.