A japánok ezzel szerették volna bemutatni a 90 fokban nyíló hátsó ajtók előnyeit.
Az új Nissan Note kifejezetten szerethető, családbarát autó lett, hiszen az elődjéhez képest, sokat javult a formavilága, a praktikus megoldásai pedig tovább bővültek. Ezek közül az egyik hasznos jellemzője, hogy a hátsó ajtók közel 90 fokos szögben nyílnak, ami nagyban megkönnyíti a beszállást és a gyerekülés beszerelését. Ezt lehetne egy klasszikus videóval is szemléltetni, de a brit nissanosok inkább egy látványosabb módját választották a reklámnak.
Elhívták ugyanis Helen Glover, Sophie Hosking és Polly Swann brit evezősöket, hogy üljenek be a hátsó sorba, és a nyitott ajtókon keresztül evezőkkel hajtsák a vízre bocsájtott autót. "Számomra teljesen új élmény volt egy autóval átszelni a tavat, továbbá az is lenyűgözött, hogy milyen szélesen kinyílnak az ajtók, melynek köszönhetően majdnem teljes evezőcsapásokkal tudtam haladni" – nyilatkozta a bemutató után Swann.
Az tájékozódásban segítségükre volt a 360 fokos kamera is, ami a kategóriában elsőként jelent meg az új Note-ban, és a tolatáson kívül sávelhagyásra figyelmeztető rendszerként is működik.