Az ráncfelvarráson túl finomhangolták a futóművet és elektronikát, melynek köszönhetően még nagyobb vezetési élményt ígér az Opel Insignia OPC.
Az Opel Insignia OPC kombi változata eddig is népszerű volt az olyan családok körében, akik szerettek gyorsan és élvezetesen közlekedni az autójukkal, mindeközben pedig megpakolni a puttonyt a családi nyaralásra szánt bőröndökkel. A Frankfurti Autószalonon bemutatkozó ráncfelvarrott modell ugyanúgy megtartotta praktikusságát, mint az elődje, viszont az új sportosan letisztult külsőhöz még jobb vezetési élményt ígérnek az Opel mérnökei.
Ugyan a 325 lóerőt és 435 Nm-es maximális nyomatékot teljesítő 2.8 literes, turbós V6-os benzinmotor változatlan maradt, így továbbra is 6 másodperc alatt van meg a 0-100-as sprint és 250 km/óra a végsebesség, viszont a futómű és az elektronika finomhangolásának köszönhetően javult az autó kezelhetősége. És ez nem csak üres marketingszöveg, hiszen az német mérnökök szinte teljesen áttervezték a hátsó futóművet, ami így 60 százalékban új alkatrészekből épül fel. További módosítás az átprogramozott ESP és a lengéscsillapítók karakterisztikájának újrahangolása FlexRide futómű esetében.
A ráncfelvarrott Insignia modellcsalád minden tagja a szeptemberi kiállításon fog bemutatkozni, így az OPC szedán és kombi változata mellett, az alapverzió, valamint az emelt hasmagasságú, terepezős Country Tourer.