Szeptemberben kezdődik a gyártása Törökországban, a koreaiak kategória első lábteret és csomagtartót ígérnek.
Az aktuális Hyundai i10 egy jó ár/érték aránnyal rendelkező városi kisautó, ennek ellenére a kevésbé látványos formaterv és a kissé puritán utastér sokakat visszatartott a vásárlástól. Az új generációs i10 éppen ezért minden téren sokat fejlődött az öt évvel ezelőtt bemutatott elődjéhez képest, és a helykínálat valamint a felszereltség tekintetében az A-szegmens egyik legjobb ajánlatává léphet elő, ráadásul a formaterv is kellően látványosra sikeredett.
Az újdonság 8 cm-rel hosszabb, 6,5-tel szélesebb és 5 cm-rel alacsonyabb az elődjénél, a csomagtartó mérete pedig 252 literre nőtt, amivel a Hyundai szerint a kategória legnagyobb csomag- és lábterével büszkélkedhet. Mindezt úgy sikerült elérniük a Hyundai európai tervezőinek, hogy az új padlólemez csak 5 mm-rel hosszabb, mint az előző, vagyis jelentősen nőttek az autó túlnyúlásai.
Az új i10 formavilágát tekintve remekül illeszkedik az aktuális modellpalettába, felvonultatva az összes olyan stíluselemet, ami a nagyobb Hyundai modellekre jellemző, továbbá a front rész erősen emlékezet a KIA Picantóra, az ajtókon elhelyezett műanyag díszléc pedig a Renault Clioról lehet ismerős.
A motorpaletta egyelőre nem nyilvános, de valószínűsíthető, hogy a kínálatban a háromhengeres 1.0 literes blokk és az 1.25-ös négyhengeres motor fog szerepelni. Az autó gyártása szeptemberben kezdődik a Hyundai törökországi üzemében, így a tervezett bemutató is szeptemberre esedékes, hol máshol, mint a Frankfurti Autószalonon.