A francia cég a Twizy, elektromos városi kis járművét szerelték fel az Forma–1-ből ismert KERS-rendszerrel.
A kisebb átalakítások nyomán, a szekér 6 másodperc alatt van százon, vagyis gyorsabb, mint a cég Renaultsport Megane 265-ös versenygépe.
A jármű azt hivatott bemutatni, hogy a jelenleg is Forma–1-es világbajnok motorszállító cég milyen fejlesztéseken dolgozik. A KERS (mozgásienergia visszanyerő rendszer) például, hogyan ültethető át a hétköznapi autókba is. A Twizy 30 kilogrammos KERS-rendszere egy elektromotorból, litiumion elemekből, valamint a vezérlésből áll. A rendszer az ülés alatt kapott helyet, innen támogatja a négykerekű 17 lóerős motorját. Amikor teljesen feltöltött állapotában van, akár plusz 79 lóerővel tudja támogatni a motor összteljesítményét.
A Twizy F1 súlya 564 kilogramm, közel száz kilóval több, mint a normál kivitelűé. Persze a fenti rendszer miatt drámaian jobb a lóerő/súly aránya, 1 lóerő jut a jármű minden 5,8 kilogrammjára.
A jármű azt hivatott bemutatni, hogy a jelenleg is Forma–1-es világbajnok motorszállító cég milyen fejlesztéseken dolgozik. A KERS (mozgásienergia visszanyerő rendszer) például, hogyan ültethető át a hétköznapi autókba is. A Twizy 30 kilogrammos KERS-rendszere egy elektromotorból, litiumion elemekből, valamint a vezérlésből áll. A rendszer az ülés alatt kapott helyet, innen támogatja a négykerekű 17 lóerős motorját. Amikor teljesen feltöltött állapotában van, akár plusz 79 lóerővel tudja támogatni a motor összteljesítményét.
A Twizy F1 súlya 564 kilogramm, közel száz kilóval több, mint a normál kivitelűé. Persze a fenti rendszer miatt drámaian jobb a lóerő/súly aránya, 1 lóerő jut a jármű minden 5,8 kilogrammjára.