Lamborghini-ajtós mini-villanyautókkal újít a Renault
Úgy tűnik a francia cég nem mondott le a Twizy által korábban képviselt formavilágról.
Úgy tűnik a francia cég nem mondott le a Twizy által korábban képviselt formavilágról.
Ez most jön vagy megy? - hangzik el gyakran a kérdés a mikroszkópikus méretet szimmetrikus formatervvel kombináló városi mopedautó, az akár jogsit sem igénylő Citroën Ami láttán, melynek a legújabb limitált szériás homokjáró változatát fogtuk vallatóra.
Nyilvánosságra hozták a 0-ról 50-re 4 másodperc alatt gyorsuló környezettudatos apróság árát.
Kicsi, de erős a Twizy.
Az alábbi eset elég jól szemlélteti, milyen felemás elvek mentén működik a környezetvédelem szlogenje alatt zajló zöld rendszámozás is hazánkban.
Autóba ültette és szabadjára engedte a Forma-1-es Lotus istálló Romain Grosjeant és Pastor Maldonadót: az egyetlen bökkenő az, hogy erre nem valamelyik versenypályán kerítettek sort, hanem a világ egyik legnagyobb bevásárlóközpontjában, a Dubai Mallban.
A virágküldő szolgálat vagy a pizzafutárok biztosan sok hasznát vennék egy ilyen autónak, hiszen a 180 literes csomagtér eléggé lekorlátozza a Twizy Cargo bevethetőségét.
Sebastian Vettel, a Red Bull háromszoros Forma-1-es világbajnoka a múlt hétvégi Monacói Nagydíj után Infinitiket tesztelt, s mint kiderült: hasonló tevékenységgel hangolt a futamra is, igaz, akkor a Renault elektromos csodáit próbálta ki Párizsban.
A francia cég a Twizy, elektromos városi kis járművét szerelték fel az Forma–1-ből ismert KERS-rendszerrel.