A városi élet nehézségeit, a kis távolságok lassú megtételét és kevés parkolóhely problémáját orvosolná a Toyota új járművével a Coms-szal.
A leginkább egy futur-luxus golfautóra hasonlító elektromos autó, egy töltéssel nagyjából 50 kilométert képes elrohangálni. A maximális sebessége sem sokkal nagyobb, mint a hatótávja 60 kilométer per óra. A cég új fejlesztést 8-10 ezer dolláros áron vinné piacra. A típusból eddig Japánban 1000 darab talált gazdára. Egyébként felépítmény szerint négyféle változat létezik: otthoni felhasználóknak (P.Com), felhasználóknak „teherszállító” (B.Com) ebbe acsoportba három altípus tartozik - számolt be a Forbes amerikai üzleti magazin.
Takeshi Matsunaga a Toyota projektvezetője úgy nyilatkozott: Amerikában a konyhában is elfér egy ilyen. (Megjegyzendő, hogy a világ legnagyobb autógyártója a Toyota saját hazájában, mint ingatlanfejlesztő is működik Toyota Home néven, tavaly például 4500 házat épített. )
A kisautó nyomokban emlékeztet egy korábbi hasonló Chrysler autócskára a GEM e2-re. Ha a Toyota komolyan veszi és valóban Amerikában is piacra dobja autóját, szembe kell nézzen azzal, hogy nem kapja meg a kocsi a normál úthasználatra szánt engedélyt, nem lehet autópályára menni vele. Így aztán sikere igencsak megkérdőjelezhető, esetleg lakóparkokban, vagy egyetemi campusokban, illetve mint írják katonai bázisokon.
Takeshi Matsunaga a Toyota projektvezetője úgy nyilatkozott: Amerikában a konyhában is elfér egy ilyen. (Megjegyzendő, hogy a világ legnagyobb autógyártója a Toyota saját hazájában, mint ingatlanfejlesztő is működik Toyota Home néven, tavaly például 4500 házat épített. )
A kisautó nyomokban emlékeztet egy korábbi hasonló Chrysler autócskára a GEM e2-re. Ha a Toyota komolyan veszi és valóban Amerikában is piacra dobja autóját, szembe kell nézzen azzal, hogy nem kapja meg a kocsi a normál úthasználatra szánt engedélyt, nem lehet autópályára menni vele. Így aztán sikere igencsak megkérdőjelezhető, esetleg lakóparkokban, vagy egyetemi campusokban, illetve mint írják katonai bázisokon.