A siker és a jólét jelképei a felsőkategória prominens képviselői, a szépfiú BMW 5-ös és az örök klasszikus, az E-osztályos Mercedes személyében.
Nem vitás, hogy a sportos vonalat a BMW 5-ös sorozata testesíti meg: hátsókerék-hajtás, precíz irányíthatóság, jeles dinamikai mutatók. A Mercedes nem ilyen babérokra tör: hűvösebb formája, „nyugodtabb” motorjai és komfortosabb beállítottsága más korosztálynak szól. Kombi vagy limuzin? Mindkét márkánál szabad a választás, ahogy a hátsó- és az összkerekes változatok (xDrive vagy 4Matic) között is válogathatunk.
A brutális kivitelekből sincs hiány, elég csak az M5-ösre (507 LE) vagy az E63 AMG-re (514 LE) gondolni. A Mercedeshez a gyengécske, 136 lóerős 200 CDI motor nem igazán passzol, ahogy az 523i helyett is érdemes erősebb erőforrást választani.
Érvek, ellenérvek, árak, jellegzetes típushibák az Autómenedzser.hu autós portál cikkében.
A brutális kivitelekből sincs hiány, elég csak az M5-ösre (507 LE) vagy az E63 AMG-re (514 LE) gondolni. A Mercedeshez a gyengécske, 136 lóerős 200 CDI motor nem igazán passzol, ahogy az 523i helyett is érdemes erősebb erőforrást választani.
Érvek, ellenérvek, árak, jellegzetes típushibák az Autómenedzser.hu autós portál cikkében.
Autó
2011. július. 01. 15:11
Melyik a jobb használt autó: Lancia Delta vagy VW Golf?
Autó
Biró Csongor
2009. szeptember. 21. 21:38
Mercedes-Benz E-osztály teszt: olyan, mint a töltött káposzta
Autó
Biró Csongor
2010. november. 30. 20:43
BMW 520d teszt: felér egy hetessel
Autó
Biró Csongor
2010. november. 22. 20:12
BMW 530d Touring teszt: cégautó, aminél nincs feljebb
Autó
automenedzser.hu
2011. július. 01. 08:32