2009. november. 23. 09:48 hvg.hu Utolsó frissítés: 2009. november. 23. 10:21 Autó

Húsz új modellel támad a kínai piacon a VW-csoport

Eladásainak megháromszorozására készül Dél-Kínában a Volkswagen két éven belül, vagyis évi 150 ezer darabról félmillióra kívánja növelni értékesítését ebben a térségben - jelentette a China Daily című angol nyelvű hetilap hétfőn.

A Volkswagen Group China két vegyesvállalatával a VW, az Audi és a Skoda márkákkal a múlt évben 12 százalékkal részesedett a teljes kínai piacból. Az arány növelése céljából e három márka húsz új, vagy megújított modellel fog jelentkezni 2010 és 2012 között - jelentette be a cég kínai központja.

Az értékesítői hálózat tökéletesítését is magába foglaló új stratégia tehát a déli országrészre koncentrál, így: Csöcsiang, Csianhszi, Fucsien, Kuangtung és Hajnan tartományok, valamint a Kuanghszi-Csuang autonóm terület a célpont.

Hirdetés
Címkék
Kult Balla István, Németh Róbert 2024. november. 30. 20:00

„Ez az első olyan lemezanyag, aminek az írása közben józan voltam” – Analog Balaton-interjú

„A leszaromság is abból jöhet, hogy csináljuk, amit szeretünk, és nem kell magunkat megerőltetni” – írja le a nemrég Repedés című albummal jelentkező Analog Balaton a hozzáállásukat a világhoz. Szomorú-e a mai popzene? Milyen volt a tagok – Zsuffa Aba és Vörös Ákos – híres Kinizsi utcai albérlete? Miben más józanul dalokat írni, mint a korábbi gyakorlat? Interjú.