A legkisebb Hyundai is több mint kétmillió forint - vezettük
Az i-sorozat második tagjaként nincs könnyű dolga az i10-nek a magyar piacon. A minik forgalma folyamatosan csökken, pedig az apróságok egyre okosabbak és ügyesebbek. Kipróbáltuk a legkisebb Hyundait.
© Autómenedzser |
2007-ben 340 ezer Hyundait adtak el Európában, amiből a márka hazai holland importőre, az Autobinck 40 ezret értékesített. 2008-ban, az i10-re nagy feladat hárul, 420 ezerre szeretnék feltornászni az eladásokat. Nálunk a Hyundai, az új importőr tevékenységének és az i30 sikerének köszönhetően 26 százalékkal növelte eladásait az első negyedévben. A csöppségből idén 150-200-at terveznek értékesíteni.
Az i10 elsődleges célcsoportja az első autójukat vásárló fiatalok, azon családok, akik a háztartásukba második autót szeretnének; illetve azon 50 feletti házaspárok, akiknek már nincs otthon gyermekük.
© Autómenedzser |
A beltér hangulata komor, az egyhangú műanyag belsőt a tetszetős, fehér számlapú műszerfal és az alapáras mp3-as zenelejátszó dobja fel, amihez iPodot is csatlakoztathatunk. A prémium felszereltségi szinthez elektromos, dönthető és mozgatható napfénytető, hátsó légterelő, bőrborítású kormánykerék és sebességváltó gomb, távirányítású központi zár, elektromos tükör valamint ESP is kérhető – bár a hazai extralistán nem találtam az utóbbit.
A cikk folytatásában kiderül, mennyiért adják az i10-est. Kattintson.