Teszt: Jeep, Jeep, csóka
Európának készült, európai motorral, mégis vérbeli Jeep a Patriot. Masszív hummeres tekintete tökéletesen passzol a hét hűtőlyukú Jeep-családba. Commander jelmezbe bújt Compass.
© Autómenedzser |
Nagyon jól néz ki a hobbiterepjáró, vastag betűkkel hirdeti, hogy Jeep. A robosztus katonai csőrös orrkiképzés hátránya, hogy nagyon keskeny a szélvédő, így városban szinte vállat kifacsaró tornamutatványok nélkül lehetetlen követni a lámpák zöldre váltását. Az autó jobb oldalát sem látjuk rendesen, folyton skubizni kellett a tükröt, hogy ne üssem le a szép könnyűfém felniket.
A kormány indirekt, a fékek is, a váltó pontos, a motor csak kívültől hangos. A VW-től kölcsönvett pumpe-düse-technik nem túl fickós, nyugodt autózásra való. A futómű nagyon kényelmes, úthibák nem érdeklik, magyar kátyúkra való. A fekvőrendőrt azonban nem szereti, nagyot üt.
© Autómenedzser |
A cikk folytatása az Autómenedzser autós portálon. Kattintson ide.