Amerikából jöttem, luxus crossover a nevem
Egyterű, luxuskocsi, kisbusz, terepjáró? Kollégáim és barátaim szerint inkább halottaskocsi. Tiltakozom. Az élet szép örömei élhetők át ezzel az autóval, a családot, a biztonságos közlekedést, az élmény dús szórakoztatást és az elegáns luxust szolgálja.
© Autómenedzser |
Panoráma teteje közel egy négyzetméteres, a második sorban ülők is teljesen élvezhetik a napfényt, a levegőt, a szabadságot.
A Cadillacben az a jó, hogy bár a felső tízezer autója, nem fojtották belé a hangokat: ha odalépünk neki, 4-5 ezres fordulatszámtól úgy ordít a V6-os, mint egy sportkocsi. Öröm vele autózni, nagy sebességnél azonban illik odafigyelni a kissé imbolygó amerikás futóműre és a nagy tömegre. Az autót alapvetően sima utakra építették, azokon elhajókázik. A rossz utat sem veti meg, igaz, utasaink könnyen rosszul lehetnek a hajótöréshez hasonló dobálásban. Terepen is megállja a helyét, nem merészkedtem a saras mezei dagonyázásánál messzebb. A kormány pontos fogást igényel, közvetett, beforduláskor sok tekerést igényel, hogy ne maradjunk a szembesávban. Kanyarban egyébként stabil, hiszen minden kereke hajtott. Jól gyorsul, élvezet vele zöld lámpánál keménykedni.
A teszt folytatása, adatok, árak, fogyasztás az Autómenedzser.hu-n. Kattintson ide!