109 üzletben, több mint 5 millió cipőt adtak el, a bruttó forgalom meghaladta a 38 milliárd forintot – igazán nem panaszkodhat a Deichmann.
A Deichmann Cipő magyarországi bruttó forgalma tavaly 38,3 milliárd forint volt, míg egy évvel korábban 35,6 milliárd volt. Az eladott pár cipők száma 2015-ben először a vállalat magyarországi megjelenése óta 5 millió fölé emelkedett, a vállalat az üzletekben és az online shopon keresztül.
A cég 109 üzletében országszerte 899 munkatársat foglalkoztat, 80 fővel többet, mint az előző évben. A cég további négy új üzlet nyitását tervezi Magyarországon.
A Deichmann Cipő az esseni székhelyű Deichmann csoport tagja, a családi vezetésű vállalat Európa legnagyobb cipőkereskedője. A 23 európai országban és az Egyesült Államokban jelen lévő cégcsoport forgalma 8,3 százalékkal 4,9 milliárd euróról 5,3 milliárd euróra nőtt. Az árfolyamhatásokat leszámítva a forgalomnövekedés 3,1 százalék.
A cégcsoport 2015-ben világszerte 172 millió pár cipőt adott el üzleteiben és online shopjaiban. A csoport tavaly december végén 3710 üzletet működtetett, és 37 ezer 300 munkatársat foglalkoztatott.
Ha szeretne további hasznos híreket olvasni, iratkozzon fel hírlevelünkre!