Állítólag egy vállalkozótól csak azt nem szabad megkérdezni, hogyan szerezte az első millióját. A Bridge Budapest most mégis olyan vállalkozókat keres, akik őszintén beszélnek arról, hogyan indult el a bizniszük. Akar róla beszélni?
A Bridge Budapest a múlt héten tartott konferenciát arról, hogy miért éri meg az országnak és a vállalkozóknak is tisztességesen üzletelnie, akkor is, ha emiatt a többség furcsán tekint rá. A Prezi és a Ustream alapítója szerint éppen a szkeptikusok, a mindig kiskapukat ajánlók miatt nehéz úgy dönteni, hogy az első pillanattól kezdve tisztességesen vezeti valaki a vállalkozását. Ráadásul – és nem csak Magyarországon – áll az a mondás, hogy tisztességesen meggazdagodni nem lehet, ahogy az is, miszerint „sose kérdezz egy vállalkozót az első milliója történetéről, mert nem biztos, hogy büszke rá, és szívesen elmesélné”.
A Bridge Budapest most mégis olyan vállalkozókat keres, akik elmesélik, hogyan indultak, mert szerintük sok olyan vállalkozó van Magyarországon, akinek van mire büszkének lennie, és fontos, hogy elmesélje a történetét. Azt szeretnék, hogy a transzparens vállalkozások története önbizalmat és inspirációt adjon mindenkinek: lehet úgy is vállalkozni, hogy mellette nyugodtan aludjon az ember. Fontos ehhez, hogy maguk az érintettek meséljenek arról, hogy érdemesebb a kapacitásokat a játékszabályok betartására, mint azok kijátszására fordítani, vagy miért tartják fontosnak, hogy kiskapuk nélkül fizessék a járulékaikat, és miért tartják szem előtt a munkavállalóik és partnereik érdekeit is.
November közepéig várják a vállalkozóktól a történeteket, nehézségeket, dilemmákat, a jó és rossz döntéseket.