Tech techline.hu 2012. március. 22. 16:00

Újabb humorista választotta az internetes értékesítést

A filmesek és a zenészek után, lassan az előadóművészek is rájönnek arra, hogy az interneten közvetlenül elérik...

A filmesek és a zenészek után, lassan az előadóművészek is rájönnek arra, hogy az interneten közvetlenül elérik rajongóikat, és szintén közvetlenül értékesíthetik is műveiket vagy előadásaikat. Nincs szüksége menedzserre kiadóra és terjesztésre. A lavinát érdekes módon nem egy zenész, hanem egy író indította el: Stephen King volt az első, aki kizárólag digitálisan és közvetlenül terjesztette egyik regényét, meglepő sikerrel. Kingnek a dolog nyereséges volt, az utóbbi években pedig már a humoristák is ezt az utat választják.

Az első stand-up előadó aki ezt a megoldást választotta a nálunk ismeretlen, külföldön azonban szinte Eddie Izzard népszerűsűgével vetekedő Louis C.K volt: ő mindenféle másolásvédelem, kiadók és terjesztők részvétele nélkül árulta legutóbbi előadásának felvételét, öt dolláros áron. Kicsivel több, mint egymillió dolláros bevétel jött neki össze, nem csoda tehát, hogy most újabb világhírű humorista lép a nyomdokaiba. Az ausztrál Aziz Ansari következő show-ja, a "Dangerously Delicious" is öt dolláros áron tölthető, közvetlenül a humorista honlapjáról. Részünkről szeretettel várjuk a Kőhalmi vagy Bödőcs (Hadházi!) egy órás show-kat a neten, öt dollárt (kb. ezer forint) az itthoni rajongóknak is megérne egy óra felhőtlen vigyorgás (szerintünk).  

Hirdetés
Címkék
hvg360 Imre Réka 2025. január. 01. 17:30

„Valamiben meg kell halni” – a férfiak attól félnek, hogy kevésbé lesznek férfiak, ha megbetegszenek

Előbb kezelik magukat népi gyógymódokkal, minthogy elmenjenek az orvoshoz, és sokszor még a pingponglabda méretű daganatokat sem veszik észre magukon. A nevelés, a társadalom, vagy valami más okozza sok férfi orvosfóbiáját? Miért akarnak inkább infarktusban meghalni? Hogyan áll a vastagbéltükrözéshez egy ausztrál és egy magyar férfi? Férfiszorongások az egészségügyben.