Az ünnepekre készülve egyre jobban előtérbe kerül az internetes (online) vásárlás.
Az ünnepekre készülve egyre jobban előtérbe kerül az internetes (online) vásárlás. Az Infographics List oldal egy látványos infografikában foglalja össze a nemek online vásárlási szokásait.
Némi angoltudás birtokában érdekes adatokat lehet kimazsolázni, például hogy a 45-54 év közötti kor, mind a nőket, mind a férfiakat nézve kritikus az online vásárlás szempontjából, ugyanis ez a korosztály túl elfoglalt ahhoz, hogy ilyesmivel töltse az idejét.
Nem mondható meglepőnek, hogy a nők összességében több időt töltenek online vásárlással, mint az erősebb nem képviselői, annál érdekesebb viszont az infografikának az a része, amelyik azt hasonlítja össze, hogy milyen a férfi és a női vásárlási aktivitás a hét különböző napjain: a hétfő egyértelműen a férfiaké, akiknél a hétvégi otthoni szörfözgetés eredménye a hét eleji vásárlás.