Hogy egészen pontosan mi járhatott a minnesotai Best Buy marketingeseinek fejében, amikor kirakták a képen látható...
Hogy egészen pontosan mi járhatott a minnesotai Best Buy marketingeseinek fejében, amikor kirakták a képen látható hirdetőtáblát, az rejtély. (Mint ahogyan az is, hogy honnan van a tábla?) Tény azonban, hogy megjelent a „rendeld elő a Diablo 3-at” reklám, alatta a megjelenési időponttal (február 1.), sőt még egy visszaszámlálót is elhelyeztek a lelkes dolgozók.
A netezők természetesen rögtön „megőrültek” a hír hallatán, az utóbbi évtized legjobban várt játékának megjelenési időpontja másodpercek alatt elterjedt a világon. Az egésszel csupán annyi a gond, hogy játékot fejlesztő Blizzardnak fogalma sincs róla, honnan vette a Best Buy a februári időpontot, be is jelentették Twitteren, hogy a játéknak nincsen megjelenési időpontja, főleg nem február elseje. Továbbra is a „Készen lesz, amikor készen lesz” a hivatalos álláspont. A Best Buy valószínűleg csak tippelt. Vagy csak egy kis reklámot akartak az áruházláncnak, ami sikerült is…