Szerverhiba miatt álltak le az Erste Bank magyarországi internetes szolgáltatásai, a hibát mostanra sikerült elhárítani.
Ahogy arról szerda délelőtt beszámoltunk, szerdán kora reggel leálltak az Erste Bank internetes szolgáltatásai. A probléma érintette a George Webet és George Appot is, ami fennakadásokat okozott például az internetes vásárlásokkor.
Szerda délutánra a helyzet némiképp változott: a George Web ugyan már működik, a George Appot azonban továbbra sem lehet használni. Információink szerint a gondot egy szerverhiba okozta, amit mostanra sikerült kijavítani, így a szolgáltatások fokozatosan válnak ismét elérhetővé.
A George App még nem elérhető ugyan, de dolgozunk a helyreállításán. A George Web működik, ahol minden funkciót elérsz, amit a George Appban használnál. Kérjük, az átmeneti időszakban használd a George Webet! Szolgáltatásaink működnek, így az internetes vásárlást is a megszokott módon használhatod
– olvasható a bank weboldalán elhelyezett üzenetben.
Pálosi Márta, az Erste Bank szóvivője a hvg.hu-val azt közölte: az ügyfelek már tudnak bankkártyával fizetni, készpénzt felvenni és befizetni ATM-en keresztül, valamint a be- és kimenő utalások is teljesülnek.
Tapasztalatunk szerint a George Webre történő belépésnél a kétfaktoros azonosításhoz szintén használható a George App.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.