A YouTube-nak 80 millióan hajlandók fizetni, a Spotifynak 200 millióan. A hátrányát podcastokkal faragná le a Google-féle vállalat.
Dedikált podcastos részleggel már találkozhatnak a felhasználók hamarosan a YouTube Musicban. Kai Chuk, a YouTube podcastokért felelős vezetője a The Verge-nek elismerte, valóban ezen dolgozik a cég, és azt is elmondta, hogy a podcastok „a közeljövőben” válnak majd elérhetővé.
Így már nemcsak nézni, hanem csak hallgatni is lehet majd az adásokat a Musicban.
A YouTube (pontosabban a YouTube Music) ezzel csatlakozik a nagy riválisokhoz – például a Spotifyhoz –, amelyik évek óta kínál már ilyen tartalmakat a streamingplatformján. A cél az újítással a felhasználók megtartása, és a számuk bővítése.
A YouTube tavaly elérte a 80 millió előfizetőt a Music és Premium szolgáltatásaival. Ez szép eredmény, ám ha azt vesszük, hogy a YouTube-nak összesen 2 milliárd felhasználója van, ez igen kevésnek tűnik. Főleg úgy, hogy a Spotifynak eközben 200 milliós a tábora.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.