Tech hvg.hu 2022. szeptember. 12. 09:54

Baj van a MÁV jegyértékesítő rendszerével, nem lehet online jegyet venni [Frissítés: újra működik]

A MÁV közlése szerint a tévesen zárolt összeget 48–72 órán belül visszatéríti a cég a vásárlóknak.

A szakértőknek sikerült elhárítaniuk azt a hibát, ami problémát okozott hétfőn az online jegyértékesítésben. Ennek köszönhetően ismét megfelelően működik a jegyértékesítés az Elvirában és a MÁV mobilalkalmazásban – közölte a Mávinform.

Ahogy arról korábban beszámoltunk, meghibásodott a MÁV jegyértékesítő rendszere, így sem a menetrendi keresőben (Elvira), sem pedig a MÁV mobilalkalmazásban nem váltható menetjegy – közölte hétfő reggel a Mávinform. Kollégánk tapasztalata is hasonló, az alkalmazásban gyakorlatilag mindenre az alábbi üzenetet adja a rendszer:

hvg.hu

A Mávinform Facebook-oldala szerint az online rendszerekben (Elvira, MÁV applikáció) végzett sikertelen jegyvásárlásokat a MÁV-START megvizsgálja, és intézkedik a többszöri vásárlások esetén az automatikus visszafizetésről az online fizetés során használt bankszámlára.

„Amennyiben a jegy az applikációban nem látszik, és a MÁV-START-tól sem kap e-mail-értesítést a sikeres vásárlásról, akkor Önnek nincs jegye. Utazás csak érvényes jeggyel lehetséges, ezért kérjük, vásároljon másik jegyet.

A zárolt összeget 48–72 órán belül visszatérítik a fizetéshez használt bankszámlára”

– olvasható a bejegyzésben.

A MÁV arra kér mindenkit, hogyha ez nem történik meg, akkor a informacio@mav-start.hu-n jelezzék ezt.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.