Nagyon nem a MÁV napja a mai: a vonatok után az online jegyvásárlás is leállt
A sikertelen jegyvásárlások levont árát két-három napon belül visszautalják.
A sikertelen jegyvásárlások levont árát két-három napon belül visszautalják.
A vonal állapota politikai vihart kavart, de végre elkezdődik a felújítás.
A jegyértékesítési rendszer karbantartása miatt szünetel a vasúti jegyértékesítés.
Jelentősen felgyorsulhat az utasok tájékoztatása a MÁV telefonos ügyfélszolgálatán. Az Elvira menetrendi szolgáltatás egy magyar nyelvű robotasszisztensként informálja a menetrendről érdeklődőket.
A MÁV közlése szerint a tévesen zárolt összeget 48–72 órán belül visszatéríti a cég a vásárlóknak.
A vasúti menetjegyet a pénztáraknál vagy a jegyautomatáknál voltak kénytelenek megvásárolni az utasok.
Nagyot változik a MÁV internetes jegyvásárlási és információs rendszere, az Elvira. Vitézy Dávid szerint régóta időszerű megújulásról van szó.
Nincs semmi túlzás a MÁV és az OTP Mobil által kiadott közlemény azon sorában, hogy vásárlók százezreinek életét egyszerűsítik. A vasúttársaság online jegyvásárlási rendszerében szerdától elérhetővé vált a mentett bankkártyával történő fizetés, ami a gyakorlatban azt eredményezi, hogy a fizetési folyamat az eddig szükséged idő töredékére rövidül.
A MÁV hivatalos menetrend-információiból dolgozik, de az eddigi menetrendes megoldásoknál több szempontból is praktikusabb menetrendet készítettek magyar fiatalok.
Mától változik a vasúti menetrend, a MÁV azt ígéri, rövidebb lesz a menetidő, új, közvetlenebb az összeköttetések és sűrűbb a vonatközlekedés.
Az államvasutak előbb hárított, aztán várt két hónapot, majd megnyitotta saját internetes menetrend-ismertető weboldalát, és ott azt látta: jogtalanul vetetett pótjegyet egy nyugdíjassal. Kis magyar bürokráciatörténet.
Az alábbi képen egy rosszul sikerült tolatás emléke látható a Nyugati pályaudvaron.