Tech hvg.hu 2022. augusztus. 18. 21:03

Nemcsak bevezeti a hirdetéseket a Netflix, de elvesz egy fontos funkciót is a felhasználóktól

A Netflix egy funkció elvételével ösztönözné a felhasználókat, hogy drágább, reklámmentes előfizetésre váltsanak.

Bő egy hónapja vált hivatalossá, amiről már korábban is lehetett hallani: a Netflix bevezet egy olyan előfizetési csomagot, ami viszonylag olcsó lesz, cserébe viszont reklámokat kell majd néznie a felhasználónak – legalábbis azoknak, akik ezt választják. Hogy ez árazásban pontosan mit jelent majd, azt egyelőre nem tudni, most azonban egy újabb részlet derült ki a tervről.

A The Tape Drive-on a fejlesztőként dolgozó Steve Moser arról ír, hogy egy furcsa kódrészletet fedezett fel a Netflix iOS-re készített alkalmazásában. Ebből arra lehet következtetni, hogy akik a reklámokkal megtűzdelt előfizetést választják, azoknak nem lesz elérhető az offline videózás lehetősége.

A Netflix egyelőre nem kommentálta az értesülést. Ami biztos: a cég 2023 elején vezetné be az újfajta csomagot.

A Netflix 1 millió előfizetőt vesztett 2022 második negyedévében. Hogy a cég bevételei ne csökkenjenek jelentősen, és több előfizetőt szerezzenek, a vállalat elkezdte büntetni a jelszavak megosztását, valamint bejelentette, hogy jönnek a hirdetések a platformra.

A reklámokat a Microsoft rendszere szállítja majd a Netflixre.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

Itthon Lengyel Tibor 2025. január. 08. 15:15

Orbán indiai csodadoktor kalauzánál 2 millió is lehet egy tisztítókúra, mégis milliárdos veszteséget halmozott fel a cége

Az ájurvédikus gyógyító, Krishna Kumar Gattyán Györggyel közös életmódcége masszázst, gyógyteát és tisztítókúrát árul, de kezdettől fogva veszteséges. Kumar saját cége még inkább: milliárdos mínuszt görget maga előtt, igaz, nemrég ezt a lyukat betömte. Gattyán a veszteségek ellenére megtartja a tulajdonrészét, és az is kiderült, miért éppen Kumarral állt össze.