A Netflix egy funkció elvételével ösztönözné a felhasználókat, hogy drágább, reklámmentes előfizetésre váltsanak.
Bő egy hónapja vált hivatalossá, amiről már korábban is lehetett hallani: a Netflix bevezet egy olyan előfizetési csomagot, ami viszonylag olcsó lesz, cserébe viszont reklámokat kell majd néznie a felhasználónak – legalábbis azoknak, akik ezt választják. Hogy ez árazásban pontosan mit jelent majd, azt egyelőre nem tudni, most azonban egy újabb részlet derült ki a tervről.
A The Tape Drive-on a fejlesztőként dolgozó Steve Moser arról ír, hogy egy furcsa kódrészletet fedezett fel a Netflix iOS-re készített alkalmazásában. Ebből arra lehet következtetni, hogy akik a reklámokkal megtűzdelt előfizetést választják, azoknak nem lesz elérhető az offline videózás lehetősége.
A Netflix egyelőre nem kommentálta az értesülést. Ami biztos: a cég 2023 elején vezetné be az újfajta csomagot.
A Netflix 1 millió előfizetőt vesztett 2022 második negyedévében. Hogy a cég bevételei ne csökkenjenek jelentősen, és több előfizetőt szerezzenek, a vállalat elkezdte büntetni a jelszavak megosztását, valamint bejelentette, hogy jönnek a hirdetések a platformra.
A reklámokat a Microsoft rendszere szállítja majd a Netflixre.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.