Még több felhasználótól veszi el a Netflix a legolcsóbb előfizetést
A Netflix a befektetőknek küldött levelében árulta el, mely piacokon szünteti meg az előfizetői alapcsomagot.
A Netflix a befektetőknek küldött levelében árulta el, mely piacokon szünteti meg az előfizetői alapcsomagot.
Fontos döntés elé állítja sok felhasználóját a Netflix: akik eddig a legalacsonyabb árú csomagot használták, vagy áttérnek a reklámos változatra, vagy fizetnek többet a reklámmentességért.
A Bloomberg értesülései szerint a Netflix vezetősége jelenleg azt mérlegeli, adjon-e a platformhoz ingyenes, de reklámokkal tarkított hozzáférést az európai és ázsiai piacon a felhasználóknak.
Egy lapértesülés szerint már mérlegeli a Netflix, hogy miként tudná pénzzé tenni a játékos üzletágát is. Jöhetnek az alkalmazáson belüli vásárlások, valamint a reklámok is.
Egyedi megközelítéssel igyekezne javítani a hirdetések megítélésén a világ elsőszámú streamingszolgáltatója: az unalmas, ismétlődő formátumot úgy alakítanák át, hogy azok inkább hasonlítsanak összefüggő sorozatepizódokra.
Meglepő módon még csak most érezte úgy a Netflix, hogy búcsút int a hagyományos DVD-kölcsönző üzletágának, miközben a fókusz már igen rég a streamingen van.
Bár a Netflix korai szakaszt emleget hirdetésekkel megtűzdelt előfizetési csomagját illetően, ennél azért jóval előrébb tarthat. Ettől függetlenül egylőre még sok a kérdés azzal kapcsolatban, tényleg megéri-e majd egy ilyen előfizetés.
A Netflix egy funkció elvételével ösztönözné a felhasználókat, hogy drágább, reklámmentes előfizetésre váltsanak.
Olcsóbb előfizetési opciót kínál majd a Netflix azoknak a felhasználóknak, akik cserébe hajlandók úgy netflixezni, mint tévézni: reklámmegszakításokkal.