Megszűnik a Netflix legolcsóbb csomagja
Fontos döntés elé állítja sok felhasználóját a Netflix: akik eddig a legalacsonyabb árú csomagot használták, vagy áttérnek a reklámos változatra, vagy fizetnek többet a reklámmentességért.
Fontos döntés elé állítja sok felhasználóját a Netflix: akik eddig a legalacsonyabb árú csomagot használták, vagy áttérnek a reklámos változatra, vagy fizetnek többet a reklámmentességért.
Egyedi megközelítéssel igyekezne javítani a hirdetések megítélésén a világ elsőszámú streamingszolgáltatója: az unalmas, ismétlődő formátumot úgy alakítanák át, hogy azok inkább hasonlítsanak összefüggő sorozatepizódokra.
Beismerten előfizetőket (így bevételt) veszített a Netflix, így a régi, jól bevált recepthez nyúlt: beveti a hirdetéseket. Azért nem eszik annyira forrón a kását, ugyanis még az ilyen előfizetésnél is lesznek kivételezett filmek, sorozatok.
A Netflix egy funkció elvételével ösztönözné a felhasználókat, hogy drágább, reklámmentes előfizetésre váltsanak.
Miközben gyülekeznek a sötét felhők a Netflix feletti égbolton, vetélytársánál, a Disney+-nál napsugarasabb a kép, a szolgáltató azonban mégsem elégedett, olyannyira nem, hogy hirdetések bevezetésén gondolkozik.
A Netflix üzleti stratégiája sikeresnek mondható: elfogadható összeg fejében mentesül a felhasználó a reklámoktól. Azonban vannak, akik szerint hosszú távon nem lesz követhető ez a modell.