A Facebook mostantól lehetővé teszi, hogy a fiókjukból kizárt felhasználók felvegyék a kapcsolatot egy ügyfélszolgálatossal.
Sok felhasználó megtapasztalhatta már, hogy mivel jár, ha a Facebook valamiért kizárja őt a fiókja használatából. Bár van rá lehetőség, hogy az ember visszaszerezze a profilját – feltéve, hogy nem követett el valamilyen súlyos vétséget –, az igazi problémát az jelenti, hogy az ember a sötétben tapogatózik: a Meta nem ad lehetőséget arra, hogy a cég egyik alkalmazottjával felvegyük a kapcsolatot.
A Meta azonban jó hírt közölt: a jövőben ez másként lesz. A cég egy új, élő csevegést lehetővé tévő funkciót indított azoknak, akiket valamiért kizártak a felhasználói fókjukból. Mindez azért jó hír, mert így az illető gyorsabban találhat megoldást a problémájára – vagy egyértelműbb magyarázatot kaphat arra, mi miért történt.
Az új funkció a mobilos alkalmazásban tűnik fel elsőként. Amikor használni akarja valaki az appot, a kizárás tényét közlő felirat jelenik meg, a kijelző jobb felső sarkában pedig egy ikon, ami összeköti a felhasználót az operárorral.
Fontos, hogy a újdonságot egyelőre csak angol nyelvű operátor bevonásával lehet használni, vagyis az ügyfélszolgálat oldalán egyelőre nem fog magyaru beszélő felhasználó ülni. A jövőben azonban ez változhat, az angol nyelvű operátorral pedig már most is beszélhetünk, ha erre lenne szükség.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.