Az AT&T egyik ügyfele különös módját választotta, hogy kritizálja a szolgáltató internetcsomagját.
A 90 éves Aaron Epstein rendkívül bosszús, amiért az AT&T nem fejleszti szolgáltatását a férfi lakóhelyén, így az idő úr csak egy lassabb csomagot tud igénybe venni az internetezéshez. Ez azonban olyannyira nem elegendő, hogy a streaming alapú filmnézést se tudja élvezni.
A férfi az Ars Technica beszámolója szerint 1960 óta az AT&T ügyfele. A cég a környék más részein gyors hozzáféréseket kínál, ám ott, ahol Epstein él, a sebesség a 3 Mbps-ot is alig éri el. A helyzet csak az infrastruktúra fejlesztésével lenne orvosolható, de a vállalat eddig nem tett lépéseket az ügyben.
Epstein azonban megelégelte a dolgot, és úgy döntött: újsághirdetésekbe fekteti megtakarított pénzét, azt remélve, hogy így majd sikerül megsürgetnie a munkát. A férfi összesen 10 ezer dollárt, közel 3 millió forintot fordított az egész oldalas reklámokra, melyekben egyenesen John T. Stankey vezérigazgatónak üzent.
I mean how upset one must be, over slow home internet speeds, to pay for a personal quarter-page national ad in print @WSJ pic.twitter.com/Zk9umKD0t1
— Raju Narisetti (@raju) February 3, 2021
Hogy az akció minél eredményesebb legyen, a csalódott ügyfél a Wall Street Journalt, az egyik legnagyobb amerikai lapot kereste meg ötletével. A hirdetések az újság dallasi, illetve Manhattanben kiadott példányaiba kerültek. A hatás nem maradt el:
néhány órával az újságok megjelenése után az AT&T szóvivője telefonon felkereste a férfit, és azt ígérte, utánajár a problémának.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.