A rendkívüli helyzetre való tekintettel ingyenesen kiterjeszti a Huawei azoknak az eszközöknek a garanciáját, melyeknél a következő hetekben járna le a határidő. Háztól házig szolgáltatást is indítanak.
A Huawei meghosszabbítja minden olyan készüléke garanciáját – beleértve az okostelefonokat, laptopokat, táblagépeket, ezek kiegészítőit és a routereket –, melyeknél ez az időszak eredetileg március 15. és június 14. között járna le. A felhasználóknak nincs tennivalója, ezen eszközök garanciája automatikusan meghosszabbodik 2020. június 15-ig.
A vállalat továbbá valamikor az idei második negyedévben – valamikor április és június között – ingyenes háztól házig szolgáltatást is indít garanciális készülékeire. Az eszközöket futár veszi fel és szállítja a szervizközpontba, majd azokat a javítást követően az előírásoknak megfelelően megtisztítják és fertőtlenítik, így tisztán és sterilen kerülnek vissza tulajdonosukhoz. A Huawei közlése szerint a kétirányú szállítás ingyenes.
A szolgáltatást a Huawei Support alkalmazásában, a vállalat weboldalának vonatkozó részén bármikor, a +36-80-482-934-es telefonos ügyfélszolgálatán pedig hétfőtől péntekig délelőtt 9 és este 19 óra között lehet megrendelni.
Amennyiben valaki személyesen keresi fel a Huawei szervizközpontjait a vállalat ingyenes készülék-fertőtlenítést tesz lehetővé.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.