Egy belső karbantartási munka zavarhatta meg a legnagyobb amerikai mobilszolgáltatók működését, ennek eredményeképpen néhány napja érkezett meg rengeteg február 14-én küldött szöveges üzenet.
Igen furcsa jelenség ütötte fel a fejét az elmúlt héten az Egyesült Államokban. November 6-án nagyon sok mobiltelefon pittyent azért, mert olyan szöveges üzenet érkezett, amit még Valentin-napon küldtek el a címzettnek. A jelenség az összes nagyobb szolgáltató ügyfeleit érintette – jelentette a BBC. Az AT&T, a Sprint, T-Mobile és a Verizon háttérszolgáltatásain is dolgozó Syniverse nevű cég szerint rendszerkarbantartási probléma áll a több mint 8 hónapot késő kézbesítés mögött.
Az érintett ügyfelek a közösségi oldalakon adtak hangot elégedetlenségüknek. Az üzenetek november 6-ai időbélyegzővel érkeztek meg, ami különösen szerencsétlen félreértéseket és bizarr helyzeteket teremtett.
Van olyan, akinek az azóta már mással élő barátjától/barátnőjétől érkezett üzenet, de többek az azóta elhunyt szerettüktől kaptak Valentin-napi szerető szavakat.
Az ügyfélpanaszokból kiderül, van olyan ügyfél is, aki nem az idei, hanem a 2018. február 14-én elküldött Valentin-napi üzenetet kapta meg (ismét).
A Syniverse tájékoztatása szerint összesen 168 149 ügyfél kapott ilyen üzenetet. A vállalat a hiba elhárítása mellett belső vizsgálatot rendelt el, hogy többé ne fordulhasson elő hasonló eset.
Ha kíváncsi a fejleményekre, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.