A YouTube napjaink egyik megkerülhetetlen platformja, számtalan híresség és márka használja, értéke óriási. Ezért is érdekes, mit sikerül kifőznie a videomegosztó egyik kitalálójának, aki új dolgon töri a fejét.
Chad Hurley nevét 2006-ban ismerhette jobban a világ, amikor társaival több mint 1,6 milliárd dollárért eladta a YouTube-ot a Google-nek. A feltaláló eltűnt a rivaldafényből, de néhány órája megint róla szólnak a hírek: Hurley ugyanis új projekten dolgozik, amelyet jövő tavasszal tervez megismertetni a világgal.
Az egykori YouTube-vezér csapatával egy sportkedvelőknek tervezett platformot szeretne létrehozni, amelyet GreenParknak neveztek el. A startup egyszerre játék és új közösségi oldal, ahol – Hurley szavaival élve – a drukkerek megmutathatják magukat. A felhasználók mókás profilt hozhatnak létre, és azt is tudni, hogy a szolgáltatás csaknem minden fajta sportágat, beleértve az e-sportot is támogatja.
A cég vezetőségében Nick Swinmurn és Ken Martin társalapítók ülnek, mindketten tapasztalt egyéniségnek számítanak a startupok világában. Swinmurn az Amazonhoz tartozó Zappos webáruház alapítója, Martin pedig a Blitz marketing ügynökség kitalálója. Azt, hogy az új projekt hol tart, nem közölték, csak annyit, hogy a végeredmény egy szabad, és mindenki számára ingyenes platform lesz – csakúgy, mint a YouTube.
Ha értesülni szeretne a fejleményekkel, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.