A közeljövő szépségiparában már nem a jól csengő nevű hatóanyagok gondoskodnak majd az exkluzivitásról. A széles rétegeknek szánt készítmények helyébe a személyreszabottság varázsának mámora lép.
Fiatal, szőke modellt világít meg a foszforeszkáló arckrém a Tho-Radia márka plakátjain. Aki a szer nevében a rádium szót véli felfedezni, az egyáltalán nem téved. Az anyag ugyanis már akkor sztárolt összetevő volt például a szépségpiacon is, amikor élettani hatásairól még egyáltalán nem győződtek meg a szakemberek. A fogyasztók azonban nem aggodalmaskodtak, sőt kifejezetten törekedtek arra, hogy minél nagyobb adagban és legváltozatosabb módokon juttassák be szervezetükbe az élet és a szépség forrásának vélt anyagot.
Szerencsére a Tho-Radia már a múlté, ám a sugárzó éra után is még egy sor kifejezetten furcsa vagy veszélyes hóborton esett át a szépségipar. Jelenleg a különböző közösségimédia-platformok által hirtelen felerősített, kérészéletű sminktrendek bukkannak fel majd tűnnek el. Ennél az őrült tempónál már nem csak magukkal a szépségápolási termékekkel kell nagyot villantania annak, aki szeretné bebiztosítani helyzetét a piacon.
Hogy melyik márka milyen megoldásokkal próbálkozik, és hogyan hatott rájuk a technológia fejlődése, arról az e heti HVG-ben, illetve a hvg360-on olvashat.