A facebookos hirdetések általában csak zavarják a felhasználót. A közösségi oldal most olyat talált ki, ami jóval hasznosabb az eddigieknél.
Bár a Facebook lassan minden szegletében látni valamilyen hirdetést, ott még nem tartunk, hogy a reklámok akadályoznák az oldal használatát. A felhasználók ennek ellenére igyekeznek gyorsan átgörgetni rájuk, az oldal ezért egy újfajta reklámot talált ki. Ez külsőre nem sokban különbözik az eddigiektől, viszont sokkal hasznosabb náluk.
Az új reklámtípust a filmek ügyesebb/élvezhetőbb promótálása miatt vezeti be a Facebook, de nem csak az oldal ügyfelei nyernek majd vele: a hirdetésre kattintva megtekinthető lesz a film egy részlete, a facebookozók emellett értesítést kérhetnek, ha a produkciót lassan vetíteni kezdik a mozik, másrészt egyetlen kattintással jegyet is vásárolhatnak rá.

Az új reklámtípust az Egyesült Államokban és az Egyesült Királyságban már be is vezette a Facebook, rövidesen pedig más piacokon is aktiválják. Legalábbis elég valószínűletlen, hogy csak erre kettőre koncentrálnának.
[Úgy fest, a Facebook az egymásnak küldött üzenetekbe is reklámokat rakna]
Ha máskor is tudni szeretne a Facebookot érintő változásokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát. Szólni fogunk.