Jó néhány szolgáltatás nem működik a CIB-nél, a panaszosok szerint a készpénzfelvétel se megy mindenkinél.
Több olvasó is arra panaszkodott a Napi.hu-nak, hogy a húsvét utáni kedden leállt a CIB Bank rendszere,
Sem a fiókokban, sem telefonon, sem az interneten nem tudnak tranzakciókat végezni, az ATM-es készpénzfelvétellel is gondok vannak, a kártyák sem működnek.
A bank a lapnak azt írta, jelenleg technikai okból fennakadások tapasztalhatók elektronikus szolgáltatásoknál, illetve a CIB eCommerce (kereskedők számára nyújtott internetes kártyaelfogadás), a CIB Bank által kibocsátott betéti és hitelkártyákkal végzett tranzakciók (bármilyen vásárlás és készpénzfelvétel), valamint a CIB Bank által üzemeltetett ATM-ek szolgáltatásai esetében. Válaszában a bank hozzátette, a probléma elhárítása folyamatban van, ezt időközben a hitelintézet honlapjára is kiírták.
Frissítés: este háromnegyed 7-kor jelezte a CIB, hogy a bankkártyás és elektronikus szolgáltatásaikat érintő problémát megoldották, szolgáltatásaik ismét a megszokottak szerint elérhetőek.
A Napi.hu emlékeztet, hogy a CIB-nél az elmúlt hetekben komoly informatikai fejlesztéseket végeztek, a rendszert átállították az anyacég, az olasz Intesa Sanpaolo által használt rendszerre. A munkát eredetileg március közepén fejezték volna be, ám csúszás történt, a teljes átállás pedig a húsvéti hétvégén zajlott le. A mostani technikai probléma a CIB közlése szerint nem függ össze az átállással, az rendben lezajlott a hétvégén.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.