Lassan két napja, hogy gondok vannak az Office 365-el. A problémát most is főként Nyugat-Európában tapasztalni, de hazánk is érintett.
Csütörtökön kezdődött, majd hosszú órák után helyreállt, de a DownDetectoron látható helyzetkép alapján péntek délelőtt több helyen újból elérhetetlenné vált az Office 365. A probléma ugyanaz: sokan nem férnek hozzá a leveleikhez, köztük magyarországi előfizetők sem.
Ahogy fent látható, a szolgáltatással kapcsolatos probléma Belgiumban, Hollandiában a legégetőbb, de Párizsban és az Egyesült Királyság, valamint Svédország területein is érzékelik a felhasználók.
A Microsoft a csütörtökön kezdődött leálláskor két óránként adott szűkszavú tájékoztatást az Exchange rendszer anomáliáiról, de mindeddig nem közölték, pontosan mi volt a gond. Az újabb leállásról ismét a felhasználók hibajelzései útján derült fény. Az Office 365 hivatalos státuszjelző oldalán 20 órája tették közzé az utolsó bejegyzést.
Frissítés: a Microsoft percekkel cikkünk megjelenése után közölte, azonosították az újabb leállás miatti gondot.
Our telemetry data is indicating connection time outs within the Exchange authentication infrastructure, resulting in impact. More details are published under EX172491 in the admin center.
— Microsoft 365 Status (@MSFT365Status) 2019. január 25.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.