Új életre kelnek a világhírű reneszánsz szobrok a Samsung új, kreatív kampányában. A promóció középpontjában a QuickDrive technológiával felruházott mosógépek állnak.
A világ leghíresebb szobrai közül alkotott újra két neves alkotást a Samsung kreatív csapata az Egyesült Királyságban egy, a cég háztartási gépeivel kapcsolatos kampánya keretében. A cél, hogy felhívják a figyelmet a Samsung otthoni készülékeinek dizájnjára, tartósságára, ezen belül is a QuickDrive technológiájú mosógépekre.
Michelangelo Davidján alsónadrág van, s a vállán lazán átvett egy inget, mikörben mögötte a heti mosást gyűjtő kosár. Rodin Gondolkodója (A gondolkodó) pedig a jól megismert pózban ülve szemléli a Samsung-mosógépet. Mindkét újraalkotott szobron nagy létszámú tervezőcsapat dolgozott nagyjából két hónapig, ügyelve a legapróbb részletekre is, hogy minél eredetibbnek tűnjenek a művek.
Az igazi Dávid-szobor a firenzei Galleria dell”Accademiában található, és különlegessége, hogy egyetlen márványdarabból faragta ki alkotója. Nagyjából három évig dolgozott rajta. A gondolkodó (The Thinker) a párizsi Rodin Múzeumban (Musée Rodin) kapott helyet, a művész legjelentősebb alkotásaival egyetemben.
A szobrok által vicces formában hirdetett QuickDrive technológiájú mosógépeket úgy tervezték, hogy intelligensen, személyre szabott formában lehessen kezelni őket. Csak úgy kerülhettek forgalomba, hogy 150 különféle kritériumnak sikerült megfelelniük. Amennyiben belenézne egy ilyen mosógép belsejébe, kattintson erre a linkre.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.