Korunk alighanem legsikeresebb játéka, a Fortnite már egymilliárd dollárnál is magasabb bevételt termelt ki pusztán a programon belüli kiegészítők árusításával.
Néhány évvel ezelőtt még szinte elképzelhetetlennek bizonyult, hogy egy videojáték egymilliárd dollárt termeljen ki úgy készítőinek, hogy a programhoz amúgy teljesen ingyen lehet hozzájutni. Pedig így lett, ráadásul az Epic Games által megálmodott Fortnite Battle Royale-nak mindezt különösebb erőlködés nélkül sikerült teljesítenie.
Nem kis érdekesség, hogy a játék maga amúgy nem tartalmaz kampányt, vagyis hagyományos történetalapú részt, és bár egy többszereplős, online programról van szó, a Fortnite ez esetben is egyetlen módot kínál: 100 játékos esik egymásnak, egyetlen, hatalmas pályán, a győztes pedig az lesz, akinek utolsóként, élve sikerül elhagynia a csatateret. Védekezésként a játékosok különböző építményeket húzhatnak fel, így a taktikázásnak is komoly szerep jut benne.
A SuperData friss jelentése szerint a viszonylag fiatal program mára eljutott oda, hogy csupán a megszerezhető, főként kozmetikai kiegészítők révén egymilliárd dollárnál is több pénzt termelt ki. A kozmetikázás ez esetben azt jelenti, hogy a játékosok különféle ruhákat vásárolhatnak a programbeli karakterüknek.
Az egymilliárdos álomhatár abból a szempontból persze nem túl meglepő, hogy a Fortnite már debütálásakor sorra döntötte a rekordokat, és tavaly júliusi megjelenése óta lényegében minden hónapban túlszárnyalta az előző időszak eredményeit. Azóta pedig mobilra is kijött.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, kövesse a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.