Tovább erősíti fizikai eladását a Xiaomi, 61 újabb üzletet nyit meg Kínában. Nem húzza az időt, mindössze négy nap alatt lezavarja az egészet.
Ha olyan cégekkel akart versenyezni szülőföldjén a Xiaomi, mint amilyen a Huawei, az Oppo vagy a Vivo, akkor mindent be kell vetnie, például tovább kell növelnie „offline” boltjainak számát. Már tavaly 200 Mi-bolt nyílt meg Kínában, de nincs megállás, nemsokára 61 újabb üzlettel növekszik a számuk, és ehhez mindössze négy napra van szüksége a Xiaominak.
Az elkövetkező három évben további 2000 bolt megnyitását tervezik, és ennek a felét már Kínám kívül. Egyébként vannak már Mi-üzletek Oroszországban, Spanyolországban, a Fülöp-szigeteken, Olaszországban, és Indiában is van egy csomó Mi-bolt, az év végégig ezek száma is eléri majd a százat.
Korábban a Xiaomi elsősorban az online értékesítésre fókuszált, azonban fölöttébb kifizetődőnek tűnik a nyitás a fizikai értékesítés világába. Indiában például már lekörözte a Samsungot, egyre nagyobb a kínai piaci részesedése is, és globális viszonylatban is közel áll ahhoz, hogy kitúrjon valakit a top öt okostelefon-gyártó közül.
A Xiaomi továbbra is tartja magát ahhoz, hogy elérhető áru, emellett igen jó specifikációjú telefonokat gyártson (ilyen például a nemrég bemutatkozott Xiaomi Mi 6X). A cég úgynevezett öt százalékos titkáról itt olvashatnak.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.