Tech hvg.hu 2018. április. 03. 06:03

Volt, aki 3 óra 50 percen át telefonált – miközben a repülőgépen ült

Tíz éve a légitársaságok közül elsőként az Emirates engedélyezte, hogy az utasok repülés közben is kezdeményezhessenek és fogadhassanak telefonhívást, valamint szöveges üzenetet küldhessenek a mobiltelefonjukról.

Az első fedélzeti mobiltelefonhívást 2008. március 20-án indították az Emirates Dubajból Casablancába közlekedő EK751-es járatán, azóta pedig több mint 2,8 millió hívást bonyolítottak a fedélzeten: 60 százalékuk kimenő hívás volt, de a repülőgépek utasai több mint 1 millió bejövő hívást is fogadtak a fedélzeten.

A légitársaság közlése szerint a leghosszabb, 3 óra 50 perces telefonhívást Orlando és Dubaj között regisztrálták 2018. február 5-én.

Az elmúlt tíz év során 87 millió szöveges üzenetet küldtek és fogadtak az Emirates járatain utazók.

Élet+Stílus hvg.hu 2024. november. 30. 10:00

„Elájult, és akkor jött rá, hogy valami nem stimmel” – Kösz, jól: kiégés és stressz a magyar munkahelyeken

<strong>Milyen személyiségjegyek jellemzik a munkamániásokat, és mi lehet az oka, hogy Magyarországon a civil szférában dolgozik a legtöbb munkafüggő</strong>? Mennyire az egyén, és mennyire a munkáltató felelőssége, ha a munkamánia eluralkodik, és függőséggé, kiégéssé válik? <strong>Mi a közös Karácsony Gergelyben és Donald Trumpban?</strong> A Kösz, jól vendége volt Kun Bernadette pszichológus és Merész István, az Allianz-Trade vezetője.