Múlt hét vége óta már előrendelhető az Apple okoshangszórója, a HomePod, amelyhez most négy rövid reklámot is kiadott a gyártó.
Némi késlekedés után február elejére végre befut az Apple Siri-alapú okoshangszórója, amelyik – már csak 349 dolláros árát nézve is – nem a Google vagy Amazon olcsó okoshangszóróival kíván versenyezni. Itt a remek hangzáson van a lényeg, azaz inkább a Sonos csúcskategóriás vezeték nélküli eszközeivel versenyezne – a részletekről itt olvashatnak.
Múlt hét péntektől pár helyen (Egyesült Államok, Ausztrália, Egyesült Királyság) már előrendelhető a HomePod, s gyorsan négy kis reklámot is kiadott hozzá az Apple. A címük (Beat, Equalizer, Distortion, Bass) is a hangzásra utal, és nem is árulnak el túl sokat a hangszóróról, legfeljebb pillanatképet adnak az eszköz külsejéről. 15 másodpercben (eddig tartanak ugyanis az egyes reklámok) nem is lehet túl sokat elárulni, de annyira azért telik, hogy az Order Now felirat felhívja a figyelmet az előrendelési lehetőségre.