Januárban kezdték el felújítani a London egyik legismertebb látványosságának számító fényreklámot a Piccadilly Circuson. Most újra világít a hatalmas LED kijelző, és a hirdetéseihez a legkorszerűbb technikákat használják.
1908 óta csodálható meg a brit főváros világhírű fényreklámja (először a Perrier-t reklámozták neonfényekkel), amely csak ritkán sötétedett el az elmúlt több mint száz év alatt. Legutóbb több hónapos kényszerpihenőre utalták, mivel teljesen megújították, egészen különleges technikákkal ruházták fel.
Az új fényreklám 4K képes, és 780 négyzetméteres felületével a legnagyobb LED paneles képernyő Európában. Jóval izgalmasabb viszont, hogy amit megjelenít azt a téren sétáló tömeg, illetve a környezeti jellemzők befolyásolják. Rejtett kamerák pásztázzák a környezetet, hogy elemezzék a tábla előtt haladók nemét, korát, és annak megfelelő hirdetést mutassanak. De az időjárást is figyelik érzékelők, így ha csökkenne a hőmérséklet, akkor a nyári ruházat helyett téli viseleteket villant fel a tábla. A fényreklám tulajdonosa és üzemeltetője, a Land Securities (Landsec) állítja, semmilyen személyes adatot nem tárolnak.
Jelenleg hat hirdető osztozik az óriási reklámtáblán, köztük van a Coca Cola, amely első hirdetésként jelent meg a felújítás után. A cég egyébként már 63 éve folyamatosan hirdet itt. S hogy miért éri meg itt reklámozni? Például azért, mert évente körülbelül 100 millióan sétálnak el az óriási kijelző alatt, amelyik négymillió fontot hoz tulajdonosának minden esztendőben.