Az utóbbi hetekben megszaporodtak azok az esetek, amikor ismeretlen személyek a UPC nevében adategyeztetésre hivatkozva telefonon keresik meg az ügyfeleket és elkérik személyes adataikat – hívja fel ügyfelei figyelmét a szolgáltató.
A UPC Magyarország arra kéri előfizetőit, hogy minden olyan esetben, amikor adategyeztetési céllal a cég nevében keresik őket telefonon, ellenőrizzék, hogy milyen telefonszámról érkezik a hívás. A vállalat azt javasolja, hogy ha nem az alábbi számok valamelyike látható a kijelzőn, akkor azonnal bontsák a vonalat.
- + 36 70 458 xxxx (Ügyfélszolgálat, Támogató területek)
- + 36 1 5100749 (Értékesítés)
- + 36 1 798 88 88 (Kockázatkezelési Csoport)
Egyúttal arra is kérik az ügyfeleket, hogy amennyiben hasonló visszaélést tapasztalnak, mielőbb jelezzék a 1221-es ügyfélszolgálati telefonszámon.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.