“Ha ez tetszett, akkor ezek is tetszhetnek…” – ilyen ajánlatokkal rengeteg helyen találkozni a neten. Két művész úgy döntött: kipróbálja, milyen lenne, ha a való világban is így hirdetnének helyszíneket.
Bármit és bárhol is vásárol online, szinte mindig előkerülnek a kattintások és megrendelések alapján további ajánlatok. “Ha ez tetszett, akkor ezek is tetszhetnek…” – ezt üzenik az algoritmusok például az Amazonon és a Netflixen, akár facebookos lájkok alapján is látunk ilyesmit, de így jelennek meg hirdetések az Instagramon is. Két művész elgondolkodott azon: mi lenne, ha a való világban is így működnének az ajánlások. A végeredmény zseniális lett.
Scott Kelly és Ben Polkinghorne úgy döntött, Új-Zéland turizmusának fontosabb helyein további ajánlásokat helyeznek el hirdetőtáblákon. Tartalmuk pont olyan, mintha a neten ajánlották volna őket, de ez az offline világ tippje. A táblákon közeli és távoli, egyes esetekben ausztrál helyszínek vannak, amelyek szintén bejöhetnek annak a turistának, akinek az aktuális helyszín is tetszett.
Nézze végig az ajánlatokat, ilyen lenne az online ajánlórendszer az offline életben.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.