Napi 200 millió aktív felhasználó valóban imponáló szám, amit érdemes pénzre váltani.
Immár négy éve kereshetünk különféle mókás gifeket a Giphyn, és az oldal népszerűségét mutatja, hogy naponta 200 millióan biztos felkeresik. A legutóbbi értesülések szerint hamarosan tesztelni kezdik az úgynevezett szponzorált gifek lehetőségét, azaz a gifekkel bizonyos márkákat is megjelentetnek. Ha például valaki a koccintásra, ünneplésre keres, könnyen kaphat eredményül két összeboruló Budweiser sört, a reggelre történő keresés pedig egy Starbucks gifet eredményezhet.
Hivatalosan ugyan nem erősítették meg a hírt, de a Giphy általános vezérigazgató-helyettese elmondta, hogy több nagy céggel is szorosan együttműködnek a szórakozás, a technológia és a reklám terén. Amikor majd készen állnak hirdetési termékeik elindítására, akkor azt a meglévő partnereikkel együtt teszik meg majd. A vezérigazgató-helyettes egyelőre nem árult el konkrét időpontot, mint ahogy a várható hirdetési termékeket sem részletezte.