Felháborodásának adott hangot Facebook-oldalán a BKK-botrány kapcsán a menetrendi tájékoztató rendszer nagyon lassú javítása miatt a BKK volt vezérigazgatója.
Vitézy Dávid azt írja, hétfő reggel 9 óra után sem tudta használni a BKK honlapján a menetrendi oldalt, mivel a járatok menetrendjei, illetve a járatok zavarairól hírt adó BKK Info tájékoztató rendszer 3 napja nem működik. A legalapvetőbb utastájékoztatási funkciókról van szó.
Csak halkan jegyzem meg: ilyen az elmúlt 10 évben egyszer se történt, legalábbis hasonló mértékű leállásra sem emlékszem.
A jelenleg a Magyar Műszaki és Közlekedési Múzeum megbízott igazgatójaként dolgozó Vitézy szerint “a címlapot beborító sajtóközlemények rovatot ugyan megjavították, de mintha azon túl az érdemi forgalmi oldalakra nem jutott volna figyelem”. A közlekedési szakember ezért jobbító szándékkal jelzi: elég jó lenne a naponta tízezrek által használt menetrendi oldalakat is megjavítani.
“Az, hogy az online bérlet funkció is újból leállt, ehhez képest lényegtelen tétel – nem nagyon tudok elképzelni olyan utast, aki azt a rendszert még jó szívvel használná…” – teszi hozzá.
A BKK Info azután állt le, hogy pénteken az óriásira dagadt BKK-botrány elsodorta a társaság oldalát, Facebook-oldalát, sőt még a rendszert szállító T-Systems anyavállalatának Facebookját is.
[Frissítés: Vitézy Dávid posztja után bő két órával, nem sokkal hétfő dél előtt, úgy tűnik, kezd helyreállni a BKK Info.]
Ha értesülni szeretne az ügy fejleményeiről, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.