Egy nem mindennapi hibára panaszkodnak a Microsoft Surface Pro első tulajdonosai. Várjuk, mit lépnek Redmondban.
Az iPad Pro kihívójának szánta a Microsoft a májusban bejelentett Surface Prót, amelyet e hónap közepétől kezdett el szállítani ügyfeleinek. Sajnos máris gond van a géppel, több felhasználó is arra panaszkodik a redditen és a Microsoft fórumán, hogy anélkül, hogy bármit is tennének, az eszköz váratlanul hibernálja magát.
A Microsoft hivatalosan még nem reagált, azaz nem ismerte el a problémát, viszont az egyik felhasználó azt írta, hogy amikor a cég supportjához fordult, az egyik mérnök azt javasolta neki, hajtson végre egy gyári resetet. A felhasználó ugyan csalódottan vette tudomásul, hogy a Microsoft egyelőre nem kívánja másképp megoldani a problémát, ezzel együtt a javasolt reset valóban segített.
Az igazsághoz persze hozzátartozik, hogy az ilyesfajta gondok nem egyedülállók egy új generációs, frissített hardverekkel ellátott eszköznél, azonban a gyártó kötelessége, hogy minél megnyugtatóbb módon orvosolja az ilyen hibát. Feltehető, hogy az elkövetkező hetekben a Microsoft is kirukkol a megoldással.