A Facebook egy komoly eredményt ünnepel: a Messengeren már több mint 2 milliárdszor használták az alig több mint 2 hónapja bevezetett lájkolós újítást.
Március végén lett elérhető az a funkció, amely a facebookos reakciókhoz hasonlóan a Messengeren is lehetővé tette a lájkolást és más, szmájlis reagálást. Nem volt ez tehát olyan rég, ehhez képest a közösségi oldal bejelentette: a felhasználók tízmilliói már több mint 2 milliárdszor használták ezt a funkciót.
Az újítás tehát nagyon bejött, és erről érdekes statisztikákat is közzétett a Facebook. Az alábbi képen például a népszerűségi lista látható, a legtöbbször tehát a szivecskés szmájlival reagáltak a felhasználók.
Szerdánként használják ezt a funkciót leginkább az emberek, és vannak olyan tartalmak, amelyeknél megvannak a kedvencek: linkekre, cikkekre a sima mosolygós szmájlival reagálnak, a “wow” reakciót pedig a GIF-ek, videók és fotók kapják legsűrűbben. A sima szöveges üzenetek kapják egyébként a legtöbb messengeres reakciót.
A 18-24 éves korosztály körében különösen népszerű ez a funkció, az ide tartozók kétszer sűrűbben használják, mint az idősebbek.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.