Egy központi hiba miatt “átmenetileg bizonytalan működés" volt tapasztalható a Magyar Telekom a mobilinternet szolgáltatásában. Emiatt túlterhelt volt a telefonos ügyfélszolgálat is.
Egy központi hiba miatt többeknél akadt a mobilinternet szerdán dél körül a Magyar Telekom hálózatában. A szolgáltató közlése szerint a probléma – melyet délután 2 órára sikerült elhárítani – országszerte tapasztalható. Ez nem azt jelenti, hogy az országban senkinél nem volt mobilnet, hanem azt, hogy mindenhol előfordulhatott olyan előfizető, aki nem (nagyon) tudott a telefonján internetezni.
A hibajelzések sorra érkeztek a telefonos ügyfélszolgálatra, ahol emiatt a szokásosnál jóval több időbe telt eljutni az ügyintézőig. Pedig mostanában egyre többeknek kell felkeresniük valamilyen módon: megszüntetik a telefonszámát, ha nem lép: ha feltöltőkártyás, minél hamarabb menjen fel erre az oldalra.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.