Az AOL vezérigazgatója is megerősítette, hogy egy több millió dolláros bevásárlás után összeolvadnak egy másik vállalattal.
Már hat évvel ezelőtt felmerült a Yahoo és az AOL egyesülésének gondolata, azonban az összeolvadás csak most tűnik valóban reálisnak.
Az már jól ismert, hogy az amerikai mobiltelefon-óriás, a Verizon konszern felvásárolta a Yahoot, az internet egyik úttörő vállalatát, csak épp a korábban kialkudott vételárnál (4,8 milliárd dollár) 350 millió dollárral olcsóbban a Yahoot érintő többszörös adatlopás miatt.
A legfrissebb hírek szerint, amelyeket egyébként az AOL vezérigazgatója, Tim Armstrong is megerősített a Twitteren, az akvizíció lezárása után a Yahoo és az AOL egyesül, és az új cég neve Oath lesz (a szó esküt, fogadalmat jelent). A Twitteren egyébként már az új céglogó is látható.
Az elkövetkező hetekben erős marketingkampány indul az egyesüléssel és a névváltoztatással kapcsolatban.