Van, amire megéri dollármilliókat költeni – állítják a Google-nél. Kiderül majd, hogy igazolja-e ezt az idő, no meg persze a felhasználók.
Ha az Apple-lel és a Samsunggal akar valaki versenyezni, akkor nem szabad sajnálni a pénzt. Így gondolják ezt a Google-nél is, és rengeteget költenek a Pixel és a Pixel XL reklámozására. A telefonok bejelentése után két napban 3,2 millió dollár ment el televíziós hirdetésekre. Csak összehasonlításképpen: ebben a két napban az Apple 2,45 millió dollárért, a Samsung pedig 1,4 millió dollárért hirdetett, szóval van mivel versenyezni.
Bár a Google nem nyilatkozott arról, hogy mennyit szándékozik összességében költeni a Pixel népszerűsítésére, a termékmenedzsment alelnöke igen jelentős marketingkampányt emlegetett. Azt is elárulta, hogy a tech-óriás a Hálaadás futballjátékok idejére is vásárolt hirdetéseket, azokat viszont egymillió dollár körüli összegért adják.
A Google-nek viszont még dolgoznia kell azon, hogy igazán kreatívak legyenek a reklámjai, egyelőre ugyanis az Apple-hirdetésekre hajaznak (hófehér háttér, lassan forgó telefonok). Ez egy gyengébb márka esetében akár még előnyös is lehetne, azonban – jegyzi meg az egyik San Franciscó-i ügynökség kreatív vezetője – egy olyan erős márkának, mint amilyen a Google, meg kellene találnia a saját hangját.
Egyébként nem a Google az egyetlen, aki népszerűsítené a Pixeleket. Exkluzív szolgáltatóként a Verizon is vásárol majd tévéhirdetéseket, reklámoz a neten, a közösségi oldalakon. Ezek a kampányok október 20-án kezdődnek, akkor, amikor a telefonokat árulni kezdik, és egész az ünnepi szezonig tartanak.